torstai 29. joulukuuta 2016

20 vuotta

IMG_2366Kahdeksannentoista syntymäpäivän jälkeen olen tuntenut erityistä kiitollisuutta siitä, että seuraavan ajankohta on joulukuun päivistä lähes viimeinen. Oman ikäluokkani vanhimmat ovat lähes vuoden päivät edellä, kun minä vasta matelen perässä joulukuisen aikalisäni kanssa. Lapsena vuosien kertyminen oli saavutuksista suurenmoisin, mutta nyt tarttuisin mielelläni itse kiinni ikänumeroiden ohjaksista ja määrittelisin luvut realistisemmin. Toisaalta olisin mieluusti myös "iätön" ja määrittelisin itseni vain persoonallisuuden perusteella. Joka tapauksessa tällä hetkellä olen lapsellinen kaksikymppinen.

"How old would you be if you didn't know how old you are?"
IMG_2475Mun tämänpäiväinen syntymäpäivä on ollut tähän mennessä ihan loistava ja olen ollut aamusta alkaen pelkkää hymyä. Joulun ja uuden vuoden välissä oma päiväni jää usein arkiseen muottiin, mikä ei todellakaan haittaa, sillä en viihdy kovinkaan hyvin esimerkiksi baarissa. Tänään toivoin, että pääsisin kuntosalille ja toiveeni toteutui. Syötiin kotona myös mun maun mukaan thaimaalaistyyppistä ruokaa ja hörpittiin lasilliset vaaleanpunaista kuoharia, joka meni suorinta tietä jalkoihini. Olenkin naureskellut moneen otteeseen, että mun elimistössä alkoholi kulkee ihan päinvastaiseen suuntaan kuin muilla. 

Sain vanhemmilta tänään maailman kauneimman ruusukimpun ja Valtteri oli tehnyt mulle korun rasioineen omin kätösin. Verkkokaupasta mulle lahjaksi tilatut kuvausvalot (rengasvalo) saapuivat ennätysnopeasti juuri tänään ja vitsi miten haluaisinkin jo päästä testaamaan uutukaista videokuvauksen pariin. Olen tuskaillut ilmeisesti niin paljon pimenevien päivien ja toimimattoman tekniikan kanssa, että läheiseni yrittävät uudistaa harrastuskalustoani. Harrastukseni kuulemma heijastuu koko lähipiiriin ja sukuun, mutta veljen mukaan erityisesti nettiyhteyteen..
IMG_2597Mitäs muuten pidätte kuvissa vilahtavasta paita-toppiyhdistelmästä? Ehdin jo kerran katua tämän "outouden" kauppaanjättämistä, joten ilo oli taattu kun yhdistelmä odotti minua vielä h&m:n alerekissä. Hiippailin aamun alkajaisiksi kuvailemaan tätä terassille ja kas kummaa, onnistuin lukitsemaan itseni talon ulkopuolelle. Muut talossa olijat nukkuivat, joten pelastauduin hyppäämällä hankeen kesäisillä crocks-kengillä, jotka onneksi olivat vielä kesän jäljiltä paikoillaan. T-paidalla ulkona hilluminen oli kuulemmam myös kyseenalaista. Oli kyseessä sitten kuinka vaaleanpunainen ja kukkakuosinen t-paita tahansa.
IMG_2434Tällä hetkellä valtsu pelaa vieressäni autopeliä jo aika kärsimättömästi, sillä minä olen vaipunut vaaleanpunaisten kuulokkeideni sisään "postaamaan pikaisesti" jo varmasti parin tunnin ajaksi. :D Me vietään loppuilta todennäköisesti elokuvia katsellen, joten heippahei!

6 kommenttia:

  1. Paljon onnea ja ihanaa, että sait viettää päivääsi juuri miten halusit ♥

    http://emmikristiinan.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Oikein paljon onnea sun 20v päivänä<3 Mä oon yksi näistä vuoden alussa synttäreitään viettävistä ja maaliskuun 1. päivänä mä täytän 21v, apua! Ikäkriisi alkaa painamaan.. :D

    https://nooramaijakatariina.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos hurjasti! <3 Mut hei onhan sulla vielä pari kuukautta armon aikaa! :D

      Poista
  3. Onneksi olkoon! Täällä kans toinen joulukuun lapsi joka osaa nyt aikuisemmalla iällä arvostaa loppuvuonna syntymistä :D

    http://turkoosivadelma.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! <3 Haha, tota oppii kyllä tosissaan arvostamaan nyt myöhemmin! :D

      Poista