sunnuntai 4. joulukuuta 2016

Mustapäistä eroon kasvonaamiolla

Maybeauty kasvonaamio tuotearvostelu blogiMayBeauty lähetti mulle testattavaksi The Incredible Face Mask -kasvonaamiota, joka poistaa iholta mustapäitä, kuollutta ihosolukkoa ja rasvaa. Tiedättekö ne herkulliset kuvat, joissa irroitettuun naamioon on jäänyt kiinni kaikenlaista "jätettä"? Tämä on juuri sellainen naamio, jolla kyseinen lopputulos onnistuu. Lähdetään katsomaan, minkälaiset tulokset itse sain!

Lähtökohtaisesti mulla ei ole hirveän rasvoittuva iho, mutta mustapäitä sen sijaan multa kyllä löytyy. T-alueelta etenkin nenä on ollut mulle aina ongelmaisin. Mun iho on kauttaaltaan aika ohut ja kosmetologi opastikin välttämään ihon mekaanista kuorimista. Siksi kuolleen ihosolukon poisto muiden apuvälineiden, kuten tämän naamion, avulla tulee tarpeeseen.
Miten saa mustapäät pois vinkit kasvonaamio blogiNaamion käyttö on helppoa. Pakkauksen mukana tulee sivellin, jonka avulla naamion saa levitettyä kasvoille tarkasti ja ilman sotkua. Levitin ensimmäisellä käyttökerralla tuotetta koko kasvoille, mutta todennäköisesti pysyttelen tulevilla kerroilla vain t-alueella. Naamio pidetään kasvoilla 30-45 minuuttia, jonka aikana se kuivuu kasvoille ja se on helppo poistaa. Poistaminen tapahtuu "repimällä", joka kirpaisi kyllä itseäni paikoittain hiukan. 
Kasvonaamio ennen ja jälkeen kuvaTässä ovat meikittömät kasvoni ennen naamion levitystä. Ongelmat ovat tosiaan kertyneet t-alueelle, josta löytyy epäpuhtauksia ja arpia. Nenän ihohuokoset ovat suurimmat. Kuvasta myös näkee, että ohut suomalainen ihoni punoittaa poskien alueelta.
Vinkit mustapäiden poistoon kasvonaamio blogiLevitin naamion välttäen silmänympärysihoa ja kulmakarvoja. Iholla oli miellyttävän raikas tunne koko naamioprosessin ajan, vaikka loppua kohti naamio tietysti alkoi kuivumaan ja kiristämään.

Mähän rakastan ihan älyttömästi peel off -kasvonaamioita, nimenomaan sen takia, että tuotteen repiminen pois kasvoilta on mun mielestä todella nautinnollista (ja kaikki repiminen ylipäätään on parasta). Kasvojen reunoilla naamion repiminen oli aika kivuliasta, koska sieltä mulla löytyi myös enemmän ihokarvoja, joihin tuote tietysti tarrasi kiinni Muutoin naamion poistaminen onnistui ongelmitta.
Kasvonaamio jolla saa mustapäät poisJa sitten siihen herkulliseen kuvaan. Ihania pitkiä soiroja ei ihostani irronnut, mutta kyllä tuohon selvästi on jotakin tarttunut. Eniten materiaalia löytyy arvatenkin nenän kohdalta.
Maybeauty kasvonaamio blogiJa sitten kuva naamion pois ottamisen jällkeen. Ulkona oli ehtinyt vähän hämärtyä, joten se taisi vaikuttaa hieman kuvan sävyyn. Ihoni punoitti aika paljon naamion poistamisen jälkeen, niinkuin tavallisestikin, kun käytän syväpuhdistavia naamioita. Tietysti myös naamion repiminen aiheutti iholle rasitusta. Fiilikset ensimmäisen käyttökerran jälkeen ovat positiiviset ja olen tyytyväinen, että sain ihostani ulos likaa (ja sen konkreettinen näkemin naamiossa on palkitsevaa). Tottakai tulokset näkyvät varmasti iholla selvemmin sitten, kun tuotetta käyttää säännöllisesti. Tämä postaus perustuu ensimmäisen käyttökerran kokemukseen.

Lopuksi mulla on teille lukijoille vielä alennuskoodi MayBeautyn verkkokauppaan. Koodilla 50mask saatte 30% alennuksen naamioista. Alennus aktivoituu automaattisesti kun klikkaat itsesti nettikauppaan  TÄSTÄ.

Postaus on toteutettu yhteyistyössä MayBeautyn kanssa.

10 kommenttia:

  1. Oi oon aina halunnut testata tuollasta naamioita mikä revitään irti :--D! Ehkäpä testaan nyt sit tätä ;-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha ton repiminen on ihan parasta! <3

      Poista
  2. Vastaukset
    1. I have seen those on ebay, but never ordered! Let me know how it worked!!

      Poista
  3. Vaikuttaa hyvältä. Saako noita ostettua jostain kaupasta? En tykkää tilata netistä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en ole ainakaan nähnyt näitä kaupoissa ja uskon ainakin, että tämän merkin tuotteita saa vaan netistä. :/ Vähän vastaavana tuotteena oon käyttänyt Nivean sellasia lappuja, jotka laitetaan nenälle tai otsalle ja niillä poistetaan mustapäitä yms. Se ei oo kyllä naamiota, eikä myöskään koko kasvoille. :/ Mäkään en pari vuotta sitten tykännyt tilata netistä yhtään mitään, joten tiedän fiiliksen.

      Poista
  4. Itsekin pääsin testaamaan tuota, josta olin lukenut jo monesta blogista. Mä en vaan jostain syystä ollut kuhean tyytyväinen:D Kyllähän se poisti kuolleen ihosolukon ja sen jälkeen oli tosi puhdas ja pehmeä iho, mutta mustapäät ja suuret ihohuokoset eivät hävinneet mihinkään.
    Toisella kerralla tuntui että huokoset olisi pienentyneet, mutta eipä siltäkään enää vaikuta. Itsekin tästä lähin laitan maskin vain T-alueelle ja leukaan, loput pussukasta tungen sitten miehen naamaan samalle alueelle:'D Ei ole tarvetta koko kasvoille sitä pistää:) Ihan kiva puhdistusmenetelmä, mutta tosiaan ei poistanut niitä kahta vihollistani, mustapäitä ja isoja ihohuokosia:D Tosin eipä taida mikään naamio niitä poistaakaan, oon alkanut pikkuhiljaa tyytyä niihin kun ei niitä vaan mikään poista:')

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muistankin sun postauksen tästä! Mäkin ajattelin nyt käyttää tätä t-alueella ja laittaa loput tuotteesta hyötykäyttöön jonkun toisen naamalla! :D Mä oon tyytyväinen siihen, että silminnähden jo jotain likaa lähti yhdelläkin naamiokerralla! En oo ihan vastaavaa tuotetta (nivean lappuja lukuunottamatta) kokeillut, jote mulla ei ole hirveästä vertailupintaa! :D

      Poista
    2. Hei ehdottomasti kantsii kyllä sitten höyryttää ihoa tai laittaa naamio vaiks saunan jälkeen. Itellä oli kans epäpuhtaudet niin syvällä että meni just se 5 kerran alotuspakkaus kunnes huomasin oikeesti eroa. Nyt oon käyttänyt tota kerta viikkoon jo parisen kk ja siis ihan mielettömän puhdas iho - voin vannoa että mustapäät ja ihohuokoset ovat vähenneet!!

      Poista
    3. Hei kiitos paljon tästä vinkistä! Enpä tullut itse ajatelleeksikaan! :D Testaan seuraavana saunailtana! <3

      Poista