perjantai 2. joulukuuta 2016

Video: Kumman kaa?!

Heippa ihanaiset!  Joulukuu on nyt lähtenyt mukavasti käyntiin ja ainakin mulla on täällä jo kova jouluinto päällä. Vaihtunut kuukausi tietää blogin puolella muun muassa joulukalenterin sisällön esittelyjä, jouluaiheisia diy-postauksia ja muuta joulufiilistelyä.

Nyt on kuitenkin vuorossa kesällä kuvattu kumman kaa -video, jonka myöhäistä julkaisemista pahoittelen. Tää on todella leikkimielisesti kuvattu, joten älkää ottako kaikkea tosissanne! :D

2 kommenttia:

  1. Oli kiva video!

    Tiedän että teit jokin aika sitten postauksen missä kysyit että mitä me haluttais lukea, mutta just sillon ei tullu mitään mieleen. Mietin kumminkin asiaa pitkään ja yksi todella hyvä idea tuli mieleen. Nimittäin in&out-postaus. :) Näitä on mun mielestä ihan sika kiva lukea ja aion ehkä jossain vaiheessa itsekkin toteuttaa sen. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :)

      Mä oon itseasiassa pari kertaa tehnytkin tuollaisen ja tykkään itsekin noita toteuttaa ja katsella! Mulla vaan on tullut sellainen fiilis, että haluaisin käyttää pelkästään omia kuvia noissa postauksissa ja se onkin sitten vähän haastavampaa (mitään out-juttuja kun en omista XD). Mutta kiitos paljon toiveesta! <3 Yritän toteuttaa jollain tavalla!

      Poista