lauantai 21. tammikuuta 2017

4x inspiration from SheIn

Heippa!  Uuden vuoden alku on mulle yleensä myös uuden inspiraation aikaa ja niimpä olen tänäkin vuonna ehtinyt jo löytää uutta intoa ja ideaa pukeutumiseen, sisustamiseen ja ruoanlaittoon liittyen. Inspiroivat kuvat ja in&out -postaukset ovat kuitenkin jäänet blogistani unholaan, sillä tekijänoikeudellisten seikkojen takia kun ei aivan mitä vain voi postata. Sain kuitenkin yhteisteistyökumppaniltani Sheiniltä luvan jakaa heidän instagram-kuvia blogissani. Heidän instagramissaan @sheinofficial julkaisemat kuvat ovat inspiroineet mua valtavasti pukeutumiseen liittyvissä asioissa, enkä sano tätä todellakaan yhteistyön takia.

Poimin postaukseen 4 mua inspiroivaa asukokonaisuutta Sheinin instasta.
Shein vaatteet blogi
Kaarituettomat pitsiliivit
Näitä hehkutettiin blogeissa jo hyvän aikaa sitten, mutta mä en silloin syystä tai toisesta täysin lämmennyt ajatukselle vetelistä rintsikoista. Niin sitä vaan mukavuudenhalu kuitenkin pääsee valloilleen iän kertyessä ja nyt halajaisin pitsiliivejä itselleni mitä mieluiten. Myös nuo kuvassa näkyvät pyöreät "silmälasit" ovat musta supermakeita.

Pitsiliivejä löytyy täältä.
Shein vaatteet blogi 2Vaaleat neuleet ja vaalea farkku
Mikä ihanan neutraali, mutta kaunis yhdistelmä. Talvella muhun todellakin uppoaa pehmoiset ja lämpimät paidat ja tänä vuonna ovat uponneet niistä myös pitkät ja oversize -mallit

Neulepaidat täältä.
Farkut täältä.
Shein vaatteet blogi 3Rennot ja sporttiset asut
Liekö syypäänä opiskelu ja kotioloissa hengailu, mutta kauppoja kierrellessä huomioni kiinnittyy helpommin rentoihin vaatteisiin kuin kiristäviin kappaleisiin. Kotioloissa pysyttelen lähes päivittäin urheilutrikoissa ja huppareissa. Oon löytänyt uuden rakkauden huppareita kohtaan, vaikka se jo pari vuotta ehti pysytellä poissa.

Hupparit täältä.
shein1
Ruutupaidat 
Oon rakastunut maastokuvioon ja ruutupaitoihin. Nuo kaksi kuviota pysytteli yläasteen innostuksen jälkeen kaukana mun tyylistä, mutta ehkä jonkin viha-rakkaussuhteen takia olen alkanut hamstraamaan kyseisiä kuvioita takaisin vaatekaappiini. Voisin helposti kuvitella ylläolevan asun päälleni jättäen vain tuon nahkaisen rannekorun pois.

Ruutupaidat täältä.
Farkkutakit täältä.

Mikä oli sun lemppari asusetti näistä neljästä?

Postauksen kuvat @sheinofficial instagramista, postaus toteutettu yhteistyökumppanin kanssa (en hyödy rahallisesti linkeistä).

8 kommenttia:

  1. eka ja toka kuvista olivat eniten mieleen, muttat taitaa tuo toinen viedä voiton! todella ihania vaatteita :-)

    VastaaPoista
  2. Aiempaa kommenttia kompaten eka ja toka oli mieluisia! Noista kahdesta setistä tekisin mielelläni jonkun sekotuksen. ;) Kaarituettomat liivit on kyllä jotain niin parasta... ♥ Voisin vaan heivata kaikki ns. normaalit rintsikat alusvaatevarastoista ja hankkia tilalle just kaarituettomia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiva kuulla! <3 Vois kyllä itsekin pientä uudistusta tehdä! :D

      Poista
  3. ihania inspis kuvia *_* mä just ostin kahdet tuollaiset pitsi liivit ja vitsi ne on kyllä mukavia päällä ja hienon näkösiäkin vielä :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii niin munkin mielestä! <3 Ja oi kiva kuulla!

      Poista
  4. Mä oon tykästynyt kanssa tosi paljon noihin ekan kuvan rintaliiveihin, niin kesäiset ja freesit <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! Ne on kyllä tosiaan kesäiset! <3

      Poista