maanantai 9. tammikuuta 2017

Essencen meikkejä

Essencen meikit kokemuksia arvostelu blogiHellurei!  Suurin osa teistä jo varmasti tietääkin, että rakastan essencen meikkejä - ja ylipäätään kaikkia muitakin meikkejä, joissa hinta-laatusuhde on kohdillaan. En maksa kovinkaan helposti lisäeuroja "laatumerkistä" tuotteen kyljessä, jos saan halvemmalla yhtä hyvää. Suurin osa essencen meikeistä on mun mielestä todella kelpoja arki- ja jopa juhlakäyttöön, vaikka tottakai aina löytyy myös tuotteita, jotka eivät ole mua vakuuttaneet.

Tässä postauksessa esittelen uusimpia ostoksiani essenceltä mielipiteideni kera. Essencen meikkejä löytyy ainakin Keskiseltä, Tokmannista ja Halpa-Hallista. Lisäsin kuitenkin tuotteiden kohdalle myös linkin suomalaiseen nettikauppaan (pretty.fi*), jossa tuotteet ovat täsmälleen saman hintaisia kuin kaupoissakin.
Essence meikit poskipunat blogi
Ensinnäkin täytyy sanoa, että essencen poskipunat on mun mielestä kaikki todella hyviä ja pigmenttisiä. Näitä voit huoletta hankkia tältä halppismerkiltä! ;)

Silky touch poskipuna, sävyssä 10 adorable - Vaaleanpunainen kevyesti hohtava poskipuna. Tätä ei valitettavasti näytä löytyvän enää valikoimasta.

Satin touch poskipuna, sävyssä 10 satin coral - Todella kaunis, oranssin sävyn tuova poskipuna, jossa on mukana hieman hohdetta. Tämä maksaa 3,09€ ja löytyy TÄÄLTÄ*.

Winter wonderland blush - Tämäkin oli kausituote, jota ei näy enää valikoimassa. Essencellä on kuitenkin monta muuta vastaavaa punaa, jossa sekoittuu eri sävyt.
Essence all i need conclear paletti blogi
All I need peiteväripaletti - Paletista löytyy viisi voidemaista värinappia, joista kaksi ovat neutralisoivia sävyjä ja loput kolme ovat peittäviä sävyjä. Tämä toimii juuri niinkuin pitääkin ja ainakin itse olen ollut tuotteeseen todella tyytyväinen. Etenkin tuo vaaleanpunainen neutralisoi tummat silmänaluset todella tehokkaasti! Paletti maksaa vain 4,39 €. Linkki tuotteeseen: TÄSSÄ*
Essence meikkiostokset luomivärit blogiÄitini oli löytänyt kyseiset yksittäisluomivärit mulle alennuslaarista, joten näitäkään ei ilmeisesti enää löydy kaupoista. Essence uudistaa valikoimaansa jatkuvasti, joten siitä syystä tiettyjä tuotteita ei välttämättä löydy loputtomasti.

Nämä ja muutkin kokeilemani essencen luomivärit ovat toimivia, kunhan pohjustat luomet ja käytät hyvää sivellintä.
Essence korostus ja varjostus meikit kokemuksia blogi
Light up your face korostupaletti & shape your face varjostuspaletti - Ostin nämä kaksi palettia videon kuvaamista varten (että saa koko meikin tehtyä), mutta muuten en olisi välttämättä näitä edes ostanut. Palettien värit eivät ole ehkä mulle kaikista käytännöllisimmät, eikä nämä pääse samalle tasolle käyttämieni korostus- ja varjostuspalettien kanssa (Makeup Revolution & NYX). Kumpikin näistä maksoi 4,99 €. Linkit tuotteisiin: TÄSSÄ* & TÄSSÄ*
Essence meikit irtopuuteri blogiStay all day läpinäkyvä viimeistelypuuteri - Tämä läpinäkyvä irtopuuteri on mulla käytössä päivittäin ja se on mielestäni ihan loistava. Tuote on todella pehmeää, sileää ja hyvinlevittyvää. Mielestäni se on esimerkiksi parempaa kuin viimeksi käyttämäni Oriflamen irtopuuteri. Tämä maksoi 4,99 €. Linkki tuotteeseen: TÄSSÄ*
Essencen kulmakarvameikit blogiSoft blonde kulmakarvakynä - Tämän kulmakynän sävy on loistava vaalealle tukalle, mutta pigmenttiä tästä ei juurikaan lähde, eikä piirto onnistu kevyesti. Esimerkiksi Lumenen kulmakynä päihittää tämän helposti! Tuote maksaa 1,89€ ja se löytyy TÄÄLTÄ*.

Colour & shape kulmakarvageeli, sävy 01 brown - Tämä tuote jäljittelee hiukan ABH:n dipbrowia, mutta ei kuitenkaan vedä vertoja sille. Mielestäni tuotteen nimi hämmentää, sillä tämä ei ole ollenkaan geelimäistä. Tämän "geelin" avulla kulmakarvojen täyttö onnistuu mielestäni hyvin. Tuote maksaa 3,69 € ja löytyy TÄÄLTÄ*.

Make me brow kulmakarvageeli - Tässä on taas tuote, jonka miellän oikeasti geeliksi (kuvassa takana). Olen käyttänyt tätä vaaleaan tukkaan sopivaa geeliä jo ikuisuuden ja olen tyytyväinen lopputulokseen. Tämän avulla kulmakarvat asettuvat paikoilleen. En löytänyt tuotetta nettikaupasta, mutta ainakin vielä eilen sitä löytyi Tokmannilta.
Essence huulimeikit blogi kokemuksiaEssencen huulituotteet ovat mielestäni ihan loistavia ja etenkin merkin mattahuulikiillot ovat mun kaikkien aikojen suosikkeja. Nyt olen kuitenkin innostunut käyttämään myös vähän erilaisista huulijuttuja.

BB huulikiilto, sävyssä 05 heartbreaker - Kevyen ja raikkaan punan huulille jättävä tuote, joka näyttää mielestäni yllättävän kivalta ja luonnolliselta. Plussaa tulee myös kosteuttavasta ominaisuudesta (sheavoi). Tämä maksaa 2,49€ ja löytyy TÄÄLTÄ*

Colour & care huulipuna, sävyssä 03 life's my runway - Kevyesti kiiltävä, mutta melko pigmenttinen huulipuna, joka tuntuu huulilla ihan huulivoiteelta (kosteuttava avokadovoi). Tämä maksaa 3,09€ ja löytyy TÄÄLTÄ*.

Voisin ostaa kummankin jokaisessa sävyssä..

Löytyykö teiltä näitä essencen meikkejä?
*=affiliatelinkki

30 kommenttia:

  1. Aivan ihania sävyjä ja pakko sanoa että niin sinunlaisiasi! Vaaleita, hentoja, kauniita ja suloisia 8) ♥

    VastaaPoista
  2. Todella mukava ja kattava postaus :) Mä ainakin luen mielelläni meikkisuosituksia, sillä olen todella nuuka testailemaan sattumanvaraisesti meikkejä ja mielummin hankin toisten suosimia kokeiluun :D Tuo peiteväri -paletti on ehdottomasti ostoslistalla, sillä sentyyppistä uutta olen metsästänyt edellisen vastaavan tuotannon loputtua :)

    ♥: Ane

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! <3 Mun tulee helpommin testattua näitä halvempia meikkejä, mutta vähänkin kalliimmissa tulee kyllä tehtyä tutkimusta nimenomaan blogeista! Ja toi peitepaletti on kyllä mun mielestä ihan loistava!

      Poista
  3. Tosi ihana postaus ja kivoja meikkejä. Itsekin pidän essenccen meikeistä ja täytyisikin ostaa lisää.

    http://tuuliannika.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Ihanan näköisiä nuo yksittäisluomivärit! Harmi jos ei saa enää kaupoista :( Muutenkin ihanan värikkäitä kuvia ja tosi kivan näköinen blogi! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samaa mieltä! Muita vastaavia kyllä varmasti löytyy! Kiitos paljon! <3

      Poista
  5. Näistä halvemmista meikeistä keskusteltiinkin jo sun kanssa mun blogin puolella!

    Mä rakastan myös Essencen tuotteita, koska ne on niin halpoja, mutta mielettömän hyviä. Mun lempituptteet Essenceltä on juurikin poskipunat, tuo peiteväripaletti, tussimaiset huultenrajauskynä, huulipunat, luomivärinapit (käytän esim kulmakarvojen tekoon, highlighterina ja luomivärinä) ja luomiväripaletit, väritön kulmageeli ja kulmasivellin. Käytin myös ennen tota Essencen irtopuuteria, mutta vaihdoin siitä NYXiin.

    Pettymyksiä Essenceltä on ollut tuo ABH jäljitelmä, kynsilakkojen pysymättömyys ja sitten toi varjostuspaletti, jossa kaksi oikeanpuolimmaista sävyä oli aika kuraa.

    Mielettömän kiva postaus! :)

    https://nooramaijakatariina.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo muistankin sun postauksen ja varsinkin ne kommentit siellä! :D

      Ja hei kiva kuulla! Mulla on melkeen samat lempparit, mutta tussimaisia huultenrajauskyniä en oo tainnut koittaa! :o Mä en ookkaan koittanut vielä NYXin irtopuuteria, mutta sitä on kyllä hehkutettu!

      Kiitos paljon kommentista! <3

      Poista
  6. Itseltänikin löytyy Essencen tuotteita ja olen tykännyt niistä. Erityisesti huulipunat ovat olleet suosikkejani.
    http://elamaajakuviaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! :) Essencen huulipunat on kyllä ihan mahtavia!

      Poista
  7. Ihana meikkipostaus! Mä olenkin katsellut noita Essencen meikkejä jo jonkin aikaa kun niistä on niin kovasti puhuttu. Tällä hetkellä omistan kaksi rajauskynää, mutta tuo puuteri ja kulmageeli (se oikea geeli) voisi kyllä olla seuraavana mun listalla, kun sellaiset tarvitsisin joka tapauksessa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! <3 Kannattaa ehdottomasti testata noita, jos et vielä ole! Todella hyviä tuotteita ja mielestäni todella halvalla hinnalla!

      Poista
  8. Mulla on jo pitkään ollut suunnitelmissa testailla Essencen meikkejä, mutta koskaan en vaan saa aikaseks ostaa niitä. Saattaa olla, että toi peiteväripaletti taitaa lähtee ensimmäisenä mulla kokeiluun nykyisen peitevoiteen loputtua. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei sun kyllä pitää ehdottomasti testata! ;)

      Poista
  9. Essence on paras merkki <3! Tuota kulmakarvageeliä haluaisin itsekin kokeilla :) Pitää varmaan ostaa se ensi kerralla kun taas käyn Tokmannilla :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samaa mieltä! <3 Kannattaa ehdottomasti testata!

      Poista
  10. Olipa tosi hyvä ja kattava postaus.<3 Mäkin rakastan Essencen meikkejä ja mulla onkin ollut tarkoituksena esitellä mun kaikki omistamani kyseisen merkin tuotteet :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon! <3 Ja hei esittele ihmeessä, sillä täällä olisi ainakin yksi innokas lukija!

      Poista
  11. Kiva postaus:) Itse käytän paljon Essencen kynsilakkoja:) Ne on ihan huippuja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3 Kiva kuulla, ne on kyllä hyviä!

      Poista
  12. Mä rakastan essencen meikkejä! Ne ovat hinta-laatusuhteeltaan aivan täydelliset! <3

    VastaaPoista
  13. Kiva postaus Julia! En ite oo kokeillu Essencen meikkejä, mutta muiden kokemukset ovat aina tervetulleita tulevaisuutta ajatellen ;)

    ❀ Cinderella Days ❀

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! <3 Ja hei kandee testata! ;)

      Poista
  14. Sainkin tästä vastauksen edelliseen kysymykseeni, joten se voi poistaa! :D hih hups

    VastaaPoista