lauantai 14. tammikuuta 2017

Video: koko meikki essencen tuotteilla

Aikaisemmin tällä viikolla esittelin mun uusimpia essencen meikkejä (TÄÄLLÄ). Nyt toteutin mun kauan suunnittelemani meikkivideon, jossa käytän pelkästään kyseisen merkin tuotteita. 

Koko meikin tekemiseen tarvitsee melkoisen monta tuotetta, joista osa on hyviä ja osa luonnollisesti huonompia. Tämän meikin osalta mua harmittaa etenkin meikkivoiteen sävy, sekä kulmakarvatuotteet (niistä olen tarkka). Monet muut meikkituotteet taas olivat oikein toimivia!

Tämän videon myötä oikein ihanaa lauantaita kaikille!

8 kommenttia:

  1. Oi miten kiva video! :) Mä oon tykännyt itse mm. Essencen huultenrajauskynistä älyttömän paljon<3

    VastaaPoista
  2. Tosi kivasti toteutettu video, ihanan luonnollisesti osaat olla <3

    VastaaPoista
  3. Pakko kehua, että ihanaa kun pitkästä aikaa tulee vastaan joku suosittu bloggaaja, joka meikkaa kevyesti! Kasvosi jää ihanan raikkaan näköisiksi tässä! Tuntuu, että jotenkin nykyään kaikki pakkeloi naamaansa tuhannella eri kerroksella ja leipoo, kuluttaa monta tuntia koko hommaan.

    ps. tähän samaan syssyyn vielä kommentoin kuviasi. Sulla on ihana persoonallinen vivahde suurimmassa osassa kuvistasi! Tekee mieluisemmaksi selata kuvia tarkemmin läpi!^^
    Ja noin niinkuin yleisesti ottaen sulla on todella inspiroiva blogi!Ihanan raikas!
    Alan seuraamaan!^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi apua miten ihana kommentti, kiitos superisti! <3 Toki välillä on kiva kokeilla vahvempiakin meikkejä, mutta liputan kyllä suhteellisen luonnollisen arkimeikin puolesta (etenkin pohjameikki). Monen kilon pakkelit ei näytä kovinkaan raikkailta! :D

      Ja kiitos vielä kuvakehuista! Niin kiitollinen fiilis tästä kommentista! Tervetuloa lukemaan! <3

      Poista
  4. pps. mistähän kaupoista essencen meikkejä oikein voi ostaa?:o En ooo tainnu koskaan törmätä, tai sitten oon vaan ollu täysin sokea, niin siksi mietin:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Saitkin tähän ilmeisesti jo vastauksen, mutta tosiaan esimerkiksi Tokmanneista, Halpa Halleista, Keskiseltä!

      Poista