maanantai 27. helmikuuta 2017

2x cropped sweatshirt

IMG_5357Pukkasipa vielä ihanan talviset säät hiihtolomille!  Voisin tällä hetkellä jopa rakastaa talvea, ellen ehtisi sitä kuitenkaan päivittäin kiroamaan auton ratin takaa. Ihan kun pellolla ajaisi, kun lähtee sivuteille rällästämään. Parin tunnin työmatkoihin on mahtunut niin paljon hengenpidätyksiä ja sydämentykytyksiä, että oon ollut kotiin päästyäni kirjaimellisesti niin rättiväsynyt, että oon luullut ties minkä taudin iskeneen kimppuuni. :D Okei, ehkäpä tällä viikolla suosin kulkupelinä korkeintaan suksia. 
IMG_5393Kirpsakka sää ja ympärilläni lomailevat ihmiset ovat istuttaneet myös mun pääkoppaan sitkeän lomafiiliksen. Oikeastihan mun pitäisi olla vähintäänkin tuli perseen alla valmistautumassa tällä viikolla julkaistavaan pääsykoemateriaalin loppuhuipennuksen, sillä työpödältä löytyy tottakai raivattavaa tehtävää jo ennestään. Lomalaisen mielin olen kuitenkin ehtinyt haalia tämän viikon varrelle ties minkälaista hiihtoretkeä, parisuhdehetkeä ja pulkkamäkeä. Työn ja huvin tasapaino on kaiken a ja o, opastaa vanha ja viisastunut sisäinen mentorini.
IMG_5383
Asu:
Paita: Shein koko M (saatu)
Verkkosukkahousut: eBay
Farkut: Pieces
IMG_5461Mitä vaatetukseen tulee, niin mulla on meneillään todella mukavuudenhaluinen kausi.  Kuolaan lähes päivittäin netin skeittikirppiksillä L-kokoisia miesten huppareita ja vaatekaupoissa vetäydyn suorinta tietä urheiluvaateosastoille. Valitsin vastikää SheIniltäkin nämä kaksi rentoa cropattua paitaa, jotka oikeasti pääsivät yllättämään mut positiivisesti. Olin varma että nämä tulisivat olemaan, kuten kaikki muutkin omistamani vastaavat paidat, eli juuri ja juuri rintaliivit peittäviä. Mutta ei, kumpikin on mitaltaan täysin optimaalisia.

Täytyypä kehaista myös paitojen laatua. Harmaa paita on todella laadukkaan ja pehmoisen oloinen. Vaaleanpunainen on hieman ohuempaa materiaalia, mutta ei todellakaan läpinäkyvää, niin kuin verkkokaupan kommenttiosiossa peloteltiin. Ensimmäisen paidan ufo-yksityiskohta ja toisen paidan femme liberte-teksti ovat todella mun makuun! Mitäs muuten pidätte verkkosukkahousuyhdistelmästä? Mä oon rakastunut, mutta kuten arvata saattaa, ne saivat myös hieman kummastuneita ja huvittuneita katseita lähipiiritältäni. "Muuten hyvä kuva, mutta huomasitko, että sun sukkahousut näkyy?!" :D
IMG_5526
Asu:
Paita: Shein koko M (saatu)
Kengät: PalladiumIMG_5480Aurinkoista viikon alkua ja mahdollista talvilomaa!

18 kommenttia:

  1. Aivan ihana toi vaaleenpunanen paita♥
    Samaa mieltä oon tosta et työllä ja huvilla pitää olla tasapaino. Lomien aikana on hyvä pistää päätä rassaavat aiheet hetkeksi sivuun.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon! <3 Ja toi on kyllä niin tärkee muistaa hyvinvoinnin kannalta!

      Poista
  2. Tosi kivat ja rennot nuo puserot!

    millatt.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Vitsi miten kivat asut! Oon kans tykästyny tohon sukkisideaan, mutta en oo vielä itelle saanu hankittuu - pakko kyl saada näyttää niin siistiltä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! <3 Mä oikeasti metsästin näitä sukkiksia tosi kauan ja lopulta päädyin tilaamaan eBaystä! :D

      Poista
  4. Oi miten ihanat kuvat!♥ Toi paita on ihan älyttömän kiva :')

    VastaaPoista
  5. Ihan sun näköiset asut! Nättinä olet ❤

    VastaaPoista
  6. Oii nyt on tyylikästä! TOi verkkosukkis (?) yksityiskohta on tosi seksikäs, tykkään! :) Ihanat kuvatkin, tosi kaunis talvisää taustalla <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos hurjasti Saga! <3 Ja jep verkkosukkista on! :D

      Poista
  7. Oon rakastunut tohon trendiin, että verkkosukkikset näkyy tuollein tai joko farkkujen rikkinäisistä kohdista, piristää kummasti asua :-) Ja tosi kivannäköiset noi paidat, vaikka ennen en oo tajunnut oikein noita croppi collegeja mutta noi näyttää hyvältä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon kans! <3 Tuo kivan lisän muuten tosi yksinkertasiin asuihin! Ja voi kiva kuulla!

      Poista
  8. Mulla on yksi cropped swetari ja tykkään! Harvemmin on vaan tullut pidettyä ja jostain syystä hankala yhdistää nykyään:D En vissiin koe sitä ns. omaan tyyliini tällä hetkellä tai jotain.. ei vaan tee mieli nyt pitää mutta en suostu luopumaankaan:'D
    Upeat on lookit, tuo vaaleanpuninen on ihana, tykkään enempi siitä. Voipi olla kun rakastan nyt nuita ruusukullan ja vaaleanpunaisen eri sävyjä, dusty pink <3 Minuun ei iske tuo sukkishousutyyli, en tietenkään tuomitse tai mitään sellaista, muoti on muotia ja makuja on monia, mutta tuo ei vaan iske muhun:D Tosin saapi nähdä sitten joskus, kun mulla on ennenkin jotkut trendit iskenyt vasta puolen vuoden jälkeen. Tosin tämän kohdalla, tuskin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha välillä tulee tollasia fiiliksiä joihinkin vaatteisiin! <3 Kiva kuulla ja huippua että uskalsit myös kertoa, ettei sukkahousutyyli iske. Onhan tuo ehkä vähän erikoinen ja tosi kovasti mielipiteitä jakava yhdistelmä! :D Mun perhe oli ainakin aika järkyttyneitä asusta.. :D

      Poista
  9. cropatut collarit on kyl tosi mageita, samaten kuin verkkosukkiksetkin :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee huippua kuulla että oot mun kanssa samoilla linjoilla! <3

      Poista